måndag 7 september 2009

Innebandy eller Gym?

Gym
eller
Innebandy


Hejhopp!
Märkte ni också de, inte min vanliga '' hejning '' till er.
Men nu ska jag inte skriva om de.
Idag var de nämligen skola och de var väl kul, eller inte att plugga då, raasterna. ;)
Sen blev de hem och vara barnvakt och sen så läste jag i min bok och sen duuuschen.
Nu sitter jag här och funderar lite på hur de blir med innebandyn i fortsättningen.
Fick reda idag att vi har träning imorrn halv sju, ska ialf gå på den och se hur de är och så.
Har ett bra tag funderat på att börja gymma och sluta på innebandy.
Anledningen är att jag inte har den där glöden kvar riktigt, asså jag tycker de är kul och så men jag tycker inte att de lika kul som de var förut. :)
Sen så gymma är nått som verkligen är kul ( testa en del när jag var liten ), jag gillar de och speciellt att springa på springmatta! :)
Så jaa, vi får se hur de blir imorrn på träningen och så, inget är bestämt ännu ialf! :)
Men nu ska jag ialf ta och kolla lite på tv och sen soova så GODNATT! :D


Vi synes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar