torsdag 11 augusti 2011

Kära dagbok, eller blogg!?


Ännu ett blogginlägg som kommer beskriva vad jag gjort de senaste dagarna, tråkigt att läsa men det är min blogg/dagbok och jag bryr mig väl inte så mycket vilka som läser, vill jag så kan jag ju blogga ''riktigt'' men orka de nu, kanske kommer senare. Aja enough about that, igår var jag med Emelie en sista gång innan hon åker till linköping, åka ner till stranden var där en stund sen bjöd hon mej på fika för att jag inte hade pengar vilket jag trodde jag hade och sen efter ett tag åt vi pomfritt, riktiga matvrak, haha! tack så mycket emelie för fikat, gonna miss u, take care, i love you! (L) Idag så ska jag måla cykeln, har sagt det hela sommaren men aldrig blivit av men nu jävlar(sorry) ska de bli av, fast efter jag kollat på mitt älskade gossip girl. Sen inatt så skratta jag med te i munnen som ledde till att börja hosta och tillslut spydde i diskhon, jag kul, sen fick jag en konstig brinnande känsla i magen och har lite det nu också. Nu ska jag inte skriva mer, kanske uppdaterar senare igen, who knows.

Pussss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar