fredag 20 januari 2012

FREDAG! (L)

Cutcutticut, då var mitt långa, slitna, formlösa och volymlösa hår kllippt. Riktigt skönt med lite friskare hår med volym. Klippte inte på längden så mycket så mitt hår är fortfarande långt och fint! :D Aja, denna vecka har det väl inte hänt så mycket. Skola som vanligt och ja, det suger.
Sen har jag haft sådana hemska humörsvängningar, ena stunden glad och andra stunden kan jag bli jätte arg, konstigt. Hade en hemsk mardröm i natt också, fy helvete vad den var hemsk. Jag var en fånge i mitt eget hem och en psykopat bodde här som hotade mig och kunde mörda mig i sömnen och misshandla mig, ursch vilken hemsk dröm. Aja, idag är det i alla fall FREDAG, vilket betyder HELG och INGEN SKOLA, lovely! Sen var det väldigt kallt ute idag, eller dom två senaste dagarna typ. Det har varit mellan -20 till -12 grader, hur kallt som helst. Denna vinter har/är ganska mycket mildare än förra årets men när det är +0 några dagar får det faktiskt inte blir -20 dagen efter, inga stora temperaturskillnader tack. Aja, massa babbel och onödigt så nu slutar jag skriva och önskar alla en trevlig kväll och helg! Inte världens tydligaste bild på mitt hår, men ja, denna får faktiskt duga. :)

Seee yaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar