onsdag 31 oktober 2012

Happy Halloween!








Åhhh, jag är så dålig på det här med att blogga.. suck..måste bli bättre ju! Vill ju veta om typ flera år framåt vad jag gjorde vi denna tid och vad jag tänkte, men icke sa nicke! Det kommer inte att ske något om att jag inte ändrar på mig! :o Aja, höstlov nu vilket är väldigt skönt men inge vila har det varit här. Jag pluggar körkort för fulla muggar och typ spenderar mina dagar där. Just nu är jag på repetitions fasen och ska försöka ha klarat av den denna vecka. Har haft två körlektioner också, en dubbel i igår en och vanlig idag och de är framsteg varje gång vilket är jätte kul! Jag borde göra lite skolarbete också, vi ska läsa någon tråkig filosofi bok som är värdelös och jag har typ skitigt i den helt, man måste ju prioritera vissa saker och just nu är det körboken och körskolan som kommer i första hand. I helgen ska jag förhoppningsvis på Halloween fest med Hedvig och Sofia! Ska bli så roligt! Jag och Hedvig ska vara vampyrprinsessor! hahah! Kommer bli as bra! Nej nu ska jag inte skriva mer! Ha det bra!

Bildinfo: alla bilder förutom de på mig är från weheartit.com



See yaa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar