söndag 19 juli 2009

Anna Nichole Smith




Hej alla icke bloggläsare!
Sitter här och är hungrig och väntar på att filmen om Anna Nichole Smith ska börja.
Verkar väldigt bra, de handlar om typ hennes liv, fast de visste ni redan.
Men en sak ni inte visste var att
hon dog på min födelsedag. :O
Tråkigt att hon tog självmord, men stackars hennes lilla flicka, hon kommer att få leva ett liv utan sin mamma.
Fast hon är ju så liten så hon kommer väl tro att den som tar hand om henne är hennes mamma.
Men hoppas att hennes nuvarande vårdnadshavare berättar för henne vem hennes riktiga mamma är ( om de nu så att hon tror att omhandtagaren är hennes mamma )
Dom sa engång på tv när de var en dokumentär om hennes liv, dom berätta då hur gammal hennes bebis var när hon dog dom men de var så länge sen så jag kommer inte riktigt ihåg de.
Ett annat problem var att alla hon hade legat med ( Anna Nichole Smith ) en del män innan hon fick sin dotter, så alla dom männen sa att de var deras barn, med de är nu ialf säkert löst på nått sätt.
Vila i frid Anna Nichole Smith.
Men nu ska jag dra och käka nåt innan filmen.

Ha en ialf fortsätt trevlig kväll, ska jag ialf jag ha!



Vi synes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar