torsdag 16 juli 2009

Svar till Emilia


Emilia, jag tycker inte heller om när vi bråkar, de är hemsk.
För du är en av mina bästa vänner och jag vill inte förlora dej.
Jag förstår att du har mycket att göra.
Bara för att du säger att du inte världens bästa kompis betyder de juh inte att jag tycker likadant.
Du betyder jätte mycket för mej och ingen kan ändra de.
Du är en underbar person och jag vill inte ha nya vänner för jag kommer inte hitta bättre, jag vet de och de är bara så.
De här bråket har inte förstört våran vänskap, ville bara att du skulle veta hur jag kände.
Du kommer också alltid ha en plats i min hjärta och jag älskar dej och kommer alltid att göra de, no matter what! <3
Jag älskar dej! <3

4 kommentarer:

  1. är det bra mellan er igen? <3

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dig, förlåt för allt!
    Du är underbar, finns ingen som dig. <3

    SvaraRadera
  3. Jag älskar dej också och jag förlåter dej. <3

    SvaraRadera