onsdag 16 januari 2013

FML!

weheartit.com

Usch, fy och blää! Jävla skitdag!!! Dagen som skulle varit en av de bästa blev fan en av de värsta.. Klarade inte min uppkörning p.g.a. småfel och jävlar vad petig man är.. åkte hem från skolan för jag var helt förstörd inombords och pallade inte vara kvar.. hade fan bryiti ihop där istället för hemma.. aja! nu har jag ny tid om 3 fucking äckel veckor och klarar jag den inte då heller så vet jag inte vad jag gör! Så då jävlar ska jag klara den!!!!! Men det har inte bara hänt negativt denna dag även fast det lyste om det, nej utan jag ska nämligen kanske köpa bil till helgen och dessutom fått(verkar så) någon att övningsköra med! Så nästa uppkörning kommer jag fan klara och få det där jävla körtkortet! Hoppas eran dag var bättre.. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar