måndag 21 januari 2013

Ny vecka, nya möjligheter!


Helgen är slut och en ny vecka har börjat, för er som inte visste det. Denna vecka, kan jag ju säga, att jag ska UT i helgen. Har inte varit ut sen nyår och det är hemsk, måste.ut.nu! Imorgon har jag möte med syon men jag ska inte dit på min tid. Jag missar min sovmorgon och jag vill inte sitta i skolan 45 innan min lektion börjar, så ja.. jag får väl gå dit en annan gång antar jag.. Sen detta med balen och baldejten.. Balklänning tror jag att jag hittat nu och det ju bra men detta med baldejt asså.. Jag sa ju ja till en men ångra det sen, kändes helt enkelt fel så nu ska jag nog gå med en annan, min kusin! Och om man inte kan så blir det väl att gå med en annan bara! Plugga är något jag måste göra men jag har verkligen inte motivationen och känner mig utmattad och trött i huvudet, helt slut även fast jag knappt ansträngt mig.. Får väl se om jag tar tag i mitt plugg.. Kolla på bil denna vecka ska jag också göra, pirrigt men kul! Hoppas att bilen jag vill ha nu är bra och att växlar är som jag vill att de ska vara, då blir jag ännu gladare! haha! Men nej, nu slutar jag skriva tror jag.. Ha en bra kväll allihopa! 


See yaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar