fredag 19 april 2013

nämen hej

Hejhopp! haha, jaa. Det var ett tag sen man titta hit. Fyfan för mig, skärpning! har hänt en del sen min födelsedag ialf! Dansen är jätte rolig och jag ser så himla mycket fram emot dansuppvisningen!! Jag har fortfarande ingen bil och det suger jävligt mycket sedan så var det ju studentkryssning och det var så himla roligt! Fyfan vad roligt jag hade!! Klippte mig efter sportlovet men ingen skillnad ser man, håret har typ växt tillbaka och är väldigt långt vilket jag är glad över, haha! Är slitet dock men inte så hemskt mycket. Jobbade klart mina sista gånger i grönklitt och var på avslutningsfest på tomteland. Var ut två gånger och ena var kul och den andra failade jag lite på men det gick bra! Sen så har skolat rullat på och på fredag nästa vecka är det student kick-off. Snart är skolan slut! Herregud.. Men detta var väl allt. Ska definitivt skärpa mig.. Måste ju skriva mer!

Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar