fredag 8 februari 2013

My BIRTHDAY bitches!!!

Vad är det för dag idag????? Jo det är MIN FÖDELSEDAG!!!!!! Wooohooo! 19 år! Har hittils haft en jättebra fördelsedag! Har haft som varje fredag kort dag och sen en fredagsfika men Hedvig, jättekul! Veckan har allmänt varit awesome och det ju såklart för att jag fyller år denna vecka men också för att jag äntligen FICK KÖRKORT!!!!!! Tänka sig, att jag får köra bil, kan köra bil och allt! Helt jävla amazing!!! Så nu saknas bara bilen och jag är redo att härja på vägarna, som ni vet är jag thebestdriver... Hehe...Vill bara säga att när jag skulle till bussen imorse så ramla jag i trappen så nu har jag ont i rumpan och arbågen, haha! Men ha en jävligt fortsatt bra dag allihopa för det ska jag ha!!!
Bildinfo: Sista bilden är från weheartit.com




Kisses and hugs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar