söndag 23 januari 2011

Haaaaalllloooj!

Då har jag äntligen börjat gymma, jag hedvig, sofia och emelie är det som gymmar och de gymmet vi gymmar på är så jävla bra, för man behöver inte betala extra pengar på att vara med på olika passer. Vi började i torsdag och dansade zumba då, och de är då fan hur j**** kul som helst, sen efter de körde vi lite kondition :). I fredags så var vi med på ett styrkepass och mina axlar avled lite då, fyfan vad de var jobbigt men roligt ändå :), sen så dansade vi till 80 tals musik direkt efter och de var också jätteroligt.
Men efter under dansen så sträckte jag till armen, i arm vecket, väldigt kul, så nu kan jag inte träna styrka med armen tills den läkt lite.
Men nu nog med gymmet, jag har väl inte gjort så mycket annat vi veckan, vi har inga läxor de är rätt skönt, sen så tänker jag byta skåp har tänkt för vid mitt skåp är det 4 pers som luktar otroligt mycket cigarettrök och de klarar jag inte av och sen har jag astma och då ska jag undvika sådan rök, så då tänker jag byta för jag vill då fan inte få svarta lungor utav passiv rökning!
Men nu ska jag gå och packa min väska för jag ska iväg och gymma, haha, mycket om gym de blev i texten aja.

Hejdå, pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar