tisdag 4 januari 2011

Injection

Halluhallu!
iiih, har varit och tagit spruta nu på morgonen, eller morgon och morgon eftermiddagen om de ska vara så petigt, inte för att någon säkert bryr sig men ialf x). De var en såndär cancer spruta, har velat tagit den skitlänge och nu äntilgen har jag tagit den första sprutan utav 3. Det gjorde faktiskt inte så ont att ta sprutan (vaccinet) som dom säger att det ska göra, men nu efteråt gör de ont om jag trycker på stället där dom tig sprutan, så jag ska nog låta bli att trycka där.
Aja, annars händer de väl inte så mycket i mitt liv just nu, hahah vilket de inte brukar göra men den här veckan ska jag ialf träffa emilia, mattiz och anii, och sen blir nog kanske att träffa johanna och hedvig också, kuuuuligtkuuuligt! :)
Men nu tänker jag vila för mitt huvud dunkar som fan.


Bon voyage!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar