fredag 7 januari 2011

Yoooooo!
Va med emilia och anii igår, mattiz couldn't make it, tråkigt men vi får väl hitta på nå efter hon kommit hem från thaiarnas land, ialf så kunde vi ha kul utan henne, inte nå taskigt menat! :o Vi satt och prata en massa, hihi kuuligt, låter lite ironisk men de är jag inte, de va kul. :)
Sen så har länge tänkt på att samla ihop de gamla innebandy laget och hitta på nå och om de går som jag planerat så blire bustercup, jag hoppas att de går för jag vill verkligen, jag saknar laget så himla mycket, för även om vi va dom säämsta så var vi ändå dom bästa, så länge man var i samma lag som oss så var vi lunga och snälla, för som jag minns våra matcher så slutade de med att vi hade haft ihjäl de andra laget, hahah, men sånna är vi föfan! :D
Aja, idag har de inte hänt så mycket då, har bara varit hemma och tagit lungt, men de är skönt! Hahah, sen idag skaffa jag spotify (open), jävligt segt, i know men ändå och de sugiga med spotify open är att man bara kan lyssna på 20 tim varje månad, suger men de får jag leva med.
Men nu tänker sluta med inlägget här, see u next time ;)


Bon voyage!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar