tisdag 1 mars 2011

SPPPOOORTLOOOV!!



Yeeeeey, äntligen sportlov! fyfan va skönt att slippa skolan och allt plugg, fast de är så tråkigt sen när skolan börjat att de sedan är jättelångt tills påsklovet. Men nu tänker jag ialf inte tänka på det och njuta av sportlovet. Har väl inte hänt så mycket hittills på sportlovet för min del ialf, har bara varit hemma och tagit det lugnt. :)
Sen så idag är det den 1 mars, och de betyder att vintern är officiellt över och att våren är här. Så himla underbart, nu blir det slut med -20, snön börjar saaakta smälta och fåglarna kvittar på morgonen, nej nu är det inte så väldigt långt kvar tills de blir sommar och värme.
Men förutom att våren kommit så var jag ialf på gymmet igår och tränade med hedvig, det går bättre och bättre nu och det känns bra. :)
Nej nu ska jag slita mig ifrån datan lite och göra nått annat.


Cyaaaa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar