tisdag 29 mars 2011


tja, har faktiskt ingen lust att blogga är inte spec glad just nu men jag gör de ialf, eftersom jag lovat mig själv att jag minst ska blogga varje dag. Anywaays, skola idag, kolla på teater idag, knut klätter mus och hans vänner i hackelback skogen tror jag den hette, var väldigt bra och rolig. På tyskan kollar vi på film, och ja, vad kan den handla om, hmm.. jag ger er en ledtråd, 1942. Sedan på historian skulle vi forska om en händelse som hände under 1700-1800-talet och sen skulle man redovisa sin forskning, min grupp valde triangelhandeln och sättet vi ska redovisa blir att göra en film, iiih, kommer bli så himla kul att spela in den XD. Sen for jag till gymmet efter skolan och gymmade biceps och rygg, gick bra idag också som de gjorde igår. Åkte hem, åt kolla på tv, duscha, datan och tv igen och nu datan igen, ska nog ta och sova nu, kl är halv 11. :o
Meeen nu är jag ialf lite gladare än vad jag var innan jag börja skriva, nej, vi hörs nog imorrn.


Goooodnaaattt sweethearts!

2 kommentarer: