måndag 28 mars 2011

Sweet april!


Ett inlägg om dagen höll ju bra, men jag ska verkligen skriva ett om dagen, kom nog inte ångra mej om några år då jag tittar tillbaka till denna tid. :)
Har ialf varit i skolan idag som vanligt, var en rätt lugn skoldag faktiskt, men sen efter skolan åkte jag ner till gymmet med hedvig och gymmade och på dagens schema stod de ben så vi träna benen och fan va ont de gjorde men ändå rätt skönt, älskar att träna benen. Nu gör ialf mina ben lite ont och jag är väldigt trött och mår väldigt illa, undra om man ska stoppa ner fingrarna i halsen och få slut på illamåendet? Nej, jag står nog över, mår nog hellre illa än jag spyr med flit. I helgen hände inte spec mycket, satt hemma och tog de lugnt. Men om några veckor spenderar jag min helg med mina saknade bästavänner som jag inte varit med på nästan över ett år, och nån vecka efter de så blir det påsklov och då ska jag och några hälsa på johanna i falun och samma vecka är de valborg, så i april händer de saker, haha. :D
Nej nu ska jag nog sluta skriva och kolla på halv åtta hos mig som jag missat, de är ju i dalarna denna gång så måste ju passa på och kolla då ju, hihi :).


Cyyyaaaa daaarlings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar