söndag 26 juni 2011

Midsommar!


goooodeftermiddag folk, snart denna vecka slut och imorrn börjar en ny jobbvecka på dagis, men den sista, så himla skönt, sen är det riktigt sommarlov som gäller då ska fan vädret bli PERFECT, jag vill ha sol och värme, inget jävla skitmoln och regn och kallt! I helgen var det ialf midsommar, på fredagen firade jag lite med familjen med übergod marrängtårta, sen drog jag ner till campingen och var där med emilia, fast det var rätt dött där så hade jag kul ändå. :)
Sen på midsommardagen, alltså igår gick jag först hem till louise emilias syster, sen vidare ner till campingen, igår var det ialf mycket mer folk men inte lika mycket som förra året, vilken kan bero på att de var fult väder. Men jag hade väldigt trevligt igår också, så kort sagt har jag haft en lyckad midsommar även iår också. :) Idag händer det inte så mycket, ska bara vara hemma och ta de lugnt. Men nu ska jag inte skriva mer, så hejdå! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar