fredag 17 juni 2011

SOMMARLOV!!!!


wiiiieeehoo, nu är de äntligen sommarlov, fast jag har haft de sen förra veckan men ändå. Vädret suger, blir så himla arg, sveriges sommar väder är inte bra, inte just nu ialf och enligt en massa väderhemsidor så kommer de blir mer dåligt väder, jättekul! Aja, förra fredagen hade jag skolavslutning, skönt, sen i tisdags hade min lillebror och efter det så kom hedvig och sofia till och mig och vi kolla på film, the human centipede, äcklig film, den var inte så jättebra, 1-5 så var den en 2.5:a, fast jag tänker kolla på tvåan. Igår hade min lillasyster skolavslutning så nu har hon också sommarlov. Har dessutom färgat mitt hår, blev asbra! :D Börjar jobba på måndag, 2 veckor på dagis, samma dagis som förra året och har ångest över att jag kommer få städa lika mycket som förra året, och då var jag inte '' dagisfröken och tog hand om barnen '' utan jag var slav/städerska, helt seriöst, det var de värsta jag varit med om och jag hoppas att jag slipper städa så mycket iår också. Aja, nu ska jag hjälpa mamma beställa lite kläder och sen kolla på gossip girl.

Juste, Mattiz fyllde 18 igår, GRATTIS TILL DIG! :D love you! (L) vi borde hitta på nått snart, för det var väldigt längesen vi gjorde nått.


Heeeejdåååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar