torsdag 2 juni 2011

School and lovely london!






Wooooow, det var vääldigt längesen man skrev, väldigt dåligt av mig, aja men jag har ialf varit i skolan de senaste veckorna och i LONDON! fyfan vad det var roligt, min klass (L) sen så under påsklovet kom ialf kadir och det var väldigt roligt eftersom jag inte hade då sett honom sen höstlovet. Men tillbaka nu till london, vi var på london eye, madame tuassauds, Oxford street, Buckingham palace och bigben typ, kul var det ialf. Just nu har vi ett litet minilov, börjar skolan igen på tisdag och sen så på fredag nästa vecka slutar jag skolan, äääntligen sommarlov då!! :DD jaaa, det var väl allt, har väl inte hänt så mycket mer. Men nu ska jag snart ialf se på film men vi hörs.

p.s lägger in lite bilder från london, resten får ni se på fejjan.


See yaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar