tisdag 7 augusti 2012

Civilisation! (L)




Tjaaaa! Jag vet, jag skulle ju blogga men det gick ju inte. I helgen åkte jag till Borlänge med Patte för att vara kattvakt. Självklart kommer det vara internet där men nej, inget internet och bara os på tv, fml moments hade jag då! Men vi hade kul ändå, på vårt sätt! I måndags, då, äntligen kom mina älsklingar hem till till mig! Efter att ha använt samma telefon i 4 år och 8 mån skaffade jag mig en ny, IPhone 4s! (L) älskar telefonen, sen den andra saken var ett Nintendo WII! Som jag längtat att få! Nu ska jag dance my ass off med Just Dance, eller ja, så fort jag köper det, haha! Idag har jag inte gjort så mycket, var ute och gick med Patte och fastat. Gick bra denna gång också att fasta. Snart börjar skolan. mindre än två veckor kvar nu och jag har blandade känslor; ångest, ledsen men också glad, jaja.. I morgon åker jag till Stockholm till mina kusiner, trevligt och skönt, ska bli skönt att få komma bort från dalarna och åka någon annanstans och bara ha kul och ja, ha kul helt enkelt! :D Nej, nu måste jag börja packa, så vi hörs när vi gör det nästa gång! Bild från weheartit.

Godnatt allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar