torsdag 2 augusti 2012

Happy B-day sis! (L)


Well well, vi börjar med tisdagen då! Haha! I tisdags åkte jag ju till Rättvik och det var inte så roligt som jag hade förväntat mig att det skulle vara, men kul hade jag i alla fall. Igår så var det sista Orsayran och det var väl som de övriga, inge märkvärdigt. Städade också en lägenhet igår med Sofia och fan skitig den var, dom som bodde där förut hatar jag! idioter -.-'! Idag fyller min älskade syster 15 år! Hon är överlycklig nu när hon kan köpa energi dricka själv och ingen som köper ut åt henne, haha! :D Så idag ska hon köpa en till bio'n hon ska på, Batman ska hon se med sina vänner. Mina älsklingar har inte kommit än!! Blir så himla arg! Det har gått 3 jävla veckor och dom är inte här än, fan asså! Sen måste jag ju bara säga en sak till, asså Batman, fan vad bra det är! helt sjuk vad jag har gått miste om de åren då jag inte kollat på filmerna! Jag kollade på Batman (tecknade) när jag var liten och det var jättebra! Hittills är 2:an helt klart bäst, har inte sett den som går på bio så kan bara utgå från 1:an och 2:an. Jokern i mitt hjärta!! fan vad jag älskar honom, både i filmen och på serien när jag var liten!!! Heath Ledger är helt otroligt bra på att spela honom(i filmen)! Dock suger det att Heath Ledger är död. Menmen, nu ska jag fixa lite och göra lite ärenden!


See yaa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar