måndag 27 augusti 2012

Hello lovely school!


Yesyes people! School has officially begun! Började förra måndagen, alltså den 20:onde och hittills har det varor ganska chill. Har rätt så bra schema och lektioner, vilket gör skoldagarna så mycket lättare! Fast det har ju bara gått en vecka men hittills är det som sagt bra! :) Längtar till dansen börjar snart också!! Så roligt det ska bli att få dansa igen och gör något än att bara sitta hemma och tjocka! haha! Denna vecka, på lördag tror jag, börjar hälsoveckan och då banne mig så ska jag vara hälsosam! En vecka då jag ska piggna till, kroppen ska få vakna till liv och min immunförsvar ska få boostas upp ännu mer! Jaja, kan ju berätta att just nu tittar jag på en film, Pirates of Caribbean - vid världens ände, så bra film!! Johnny Depp är så jäkla snygg och Orlando blom! Btw, på onsdag ska jag klippa mig! Så skönt det ska bli att få lite volym i håret och få bort det slitna, har typ inte klippt mig sen Januari och mitt hår är ganska slitet och behöver fräschas upp lite. Men nog med skrivandet nu, ska se klart på filmen och sen sova. Om min helg kan jag berätta imorgon om, för er som vill veta såklart, haha!
Följ min Instagram; ozgekayaa
Bildinfo: Bilden på mig är från första skoldagen och den andra är från weheartit.com

Goodnight darlings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar