tisdag 31 juli 2012

shooohooo!!!


Snart snart eller om två timmar drar jag till Rättvik och har väldigt roligt med mina vänner!! :D Kommer bli så himla kul!! Enligt mitt horoskop så kommer denna dag vara väldigt bra vilket är väldigt bra, hahaha! :D Sen så imorgon förhoppningsvis kommer mina älsklingar! Härligt härligt! Ialf så var helgen väldigt bra, grillade i fredags med Patte och sofia och på lördag dansa vi, spela monopol och åt hallonmarängswiss! über gott! I söndags drog vi tre ner på stranden och sola och åt glass, så bra helg helt enkelt. Igår hände det inte så mycket, tog det bara lugnt och chillade, haha! Vad vecka har att bjuda på återstår att se, förhoppningsvis massa roligheter, skratt och ja.. a damn good time! :D Nej, nu ska jag fixa klart min middag, hamburgare, namnam och börja fixa mig, vi hörs imorgon!



See yaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar