söndag 17 april 2011

Ful frissa! :o



hejhej, i know, har inte skrivit på flera dagar men ska skriva vad jag gjort dom senaste dagarna i ett annat inlägg, i detta inlägg ska jag skriva om en viss ful frisyr.
Det börja så här, vi kolla på en film på tyskan som heter Stalingrad, andra världskriget film, what else? Aja, men under filmen märkte jag en sak, att soldaterna hade en viss frisyr som är populär idag, bland killar då. Det är när håret är kortare på sidorna, eller ja avrakat, och sen så långt uppe på skallen. Tänka sig att en frisyr från typ 40 talet är populärt nu, haha, lite kul är det men det jag vill säga att det är fult, mycket snyggare med hår på alla ställen på huvudet, så tycker ialf jag men såklart har ju alla sin egen åsikt, right? Och detta är min, faaast! den passar på få väldigt udda personer enligt mig, ville bara säga det, här ovanför har vi i alla fall två bilder, den ena från filmen som är längst ner och den andra ifrån nu, bilden på rihanna är dock gammal, men hon hade ju frisyren.
Konstig jag är som skriver ett sådant inlägg inget jag brukar göra men aja, hahaahaha!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar