lördag 9 april 2011

Good morning sunshines!




hur härligt är det inte att vakna och solen lyser och man tror att de är sommar!? åhh, de var så imorse, trodde också att det var fredag och att jag försovit mig till skolan, som tur så är det lördag och de kom jag på sen, haha. Idag händer det nog inte så mycket, ska träna lite hemma och ta de lugnt, hade tänkt gå ut och springa lite ialf och sen senare under dagen gå en liten promenad, det blir nog bra. :) Sen så när jag vakna och skulle till köket och äta lite hade jag världens träningsvärk, spec i vaderna så de såg lite roligt ut när jag gick, de jobbiga är att jag fortfarande har de ska ut och springa sen, haha, jo men de kommer ju absolut inte se roligt, nejnej.. Men har en bra dag alla, nu ska jag gå ifrån datan lite. :)



Heeeeejddåååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar