fredag 8 april 2011

Thaiboxning!


Nu sitter man här en fredags kväll, eller ja de är inte mörkt än, men ialf så är man mega glad för det är HELG, löööövely! Idag så hände det inte så mycket i skolan, först var det Engelska och prata vi om Londonresan och gjorde ett grammatik blad, sen så hade vi resurs och de händer väl inte mycket då, sen så hade vi svenska och då kolla vi klart på en film som jag redan sett sen så hade vi lunch, spagetti och köttfärssås, klibbig spagetti må jag säga, tog lite tid innan man fick nått i tallriken, sen idrott och då hade vi thaiboxning, och jag förvänta mig att det inte skulle vara så roligt men det var faktiskt jätteroligt, vi fick sparka och slåss, kul! nu sitter jag hemma mätt och ska snart tvätta av sminket, ta en dusch och baka kladdkaka, fast innan duschen ska jag kolla på älskade huset anubis, älskar de programmet! aja..


See u later alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar