onsdag 6 april 2011

London baby!


Onsdagar, värsta dagen på hela veckan, den dagen jag fruktar mest, fyfan för onsdagar just nu.. men jag åkte ialf hem från skolan halv 11 eftersom jag inte orka vara med på matten och jag vet vad vi håller på med och individuella suger och jag har gjort illa tån + att jag har nån konstig huvudvärk som kommer och går, och när jag väl får huvudvärken gör de as ont, så jaa.. jag åkte hem, kom hem och laga mat, makaroner och körv, gott sen så försökte jag boka flygbiljetter till London, men de sket sig så Hedvig beställde min och yes ni hörde rätt LONDON MED KLASSEN!!!! aaaawweesoooome, fatta va bäst, är så himla taggad, kommer bli skit kul och jag tänker filma hela resan, lovely!
Aja, huh.. nu lugnar vi ner oss, lets move on, på historian så skulle vi ju göra en film, hahah den blev skitbra och imorrn så ska vi redigera den. Sen så en skitbra sak som hänt eller ja kanske händer är att innebandy laget kanske återförens i höst, fyfan vad glad jag är, vi behöver bara få ihop två kedjor och en målvakt och sen äre klart, och de kommer nog gå förhoppningsvis, iiih, haha, gud va bra! :D Sen så har jag märkt att snön har smält bort otroligt fort, alla vägarna är snöfria,så våren är kommen på riktigt och snart är det sommar och soooool!! :D
Nej, det blev mycket text, fast det är bra då får ni mer att läsa och när de handlar om mig så blir det ju roligare, right!? ;D

Sen så på bilden ovanför har jag pernillas älghorn från teatern. :)

aja, bye beautiful!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar