måndag 11 april 2011

Monday


Hejhej hemsk mycket hej!
Kom hem från en spring tur med syster för ungefär en timme sen, väldigt skönt. Sen idag är det ju måndag, inte kul men kuligare än onsdagar i alla fall. Men ialf så var det skola idag och den var väl okej, ingen tyska hade vi, så jag satt och kolla på bilder och roa mig, hahaha, skulle göra vad som helst för att kunna spola tillbaka tiden till då, roliga tider! :D
Mitt ben gör ont, på smalbenen, ville bara säga de. Nejnej, mina inlägg är tråkiga, nej nu var jag taskig mot mig själv, tänker ialf blogga ändå. Juste var till gymmet efter skolan, glömde ju att säga de, haha, nej men seriöst nu ska jag sluta skriva för denna dag. Okej, en sista sak, jag känner mig glad just nu, vet inte varför men jag är glad, iiiih!!! :DDD


Gooodnatt sweeties!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar