fredag 13 juli 2012

Long time no see.

Nu har jag haft sommarlov i en månad och 5 dagar och om en månad och 7 dagar börjar jag skolan igen. Mitt allra sista ''normala'' skolår någonsin, universitet och högskola räknas inte som normal skola tycker jag. Let's make the best year ever! Jag har inte skrivit på månader och det är dels för att jag inte haft något att skriva och helt enkelt inte orkat. Men nu när jag har sommarlov ska jag faktiskt skriva så mycket som möjligt. Tyskland var helt underbart!!! Hade otroligt roligt och bodde med underbara människor! Saknar det så otroligt mycket och hoppas att få åka dit igen, vilket jag absolut kommer göra! Frågan är bara när. Sommarlovet hittills varit regnigt och inte speciellt varmt och jag antar att denna sommar kommer att vara så tråkigt nog. Har föresten börjat spela fotboll och har haft min första dansuppvisning under denna tid då jag inte skrivit! Jätte roligt att få spela fotboll igen och dansen är hur rolig som helst! :D Men nu ropar min dryga syster mig, hon är inte dryg men just nu är hon det -.-'
På bilden är det jag och Patte, bilden är från förra veckan då jag, hon och sofia grillade. Vi åt konstant i 4 timmar, helt sjuk! Kan ju säga att jag inte mådde så bra dagen efter.. haha!


See yaaa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar