torsdag 26 juli 2012

Så mycket på så kort tid.



Torsdag idag och det skulle vara soligt ute, som fan att det är! Väderprognos skiten bara säger fel hela tiden även när det gäller samma dag och bara någon timme! Förra helgen blev inte så bra trots allt, min mormor dog, vad mer finns det att säga. Denna helg blir nog bättre tror jag, eller jag hoppas i alla fall! Jag vill då ha sol och värme!!!! Ska det vara så himla svårt att få lite sol och värme -.-'! Mina älsklingar har inte kommit än heller, i början av nästa veckan ska de tydligen komma, sucksucksuck! Tänkte baka bullar idag men struntar i det, väntar tills ''festen'' nästa månad då mamma kan baka bullar till den då. Det blir nog bättre antar jag.
Dessutom fasta jag häromdagen, eller rättare sagt i Tisdags och jag åt inte för än kl 10 på kvällen, så duktig jag var! Utan mat i 20 tim var och det bästa var att jag inte blev hungrig eller jag hade liksom dov hunger men det störde mig liksom inte, det var inte så illa att det liksom gjorde ont och jag fick typ panik och det var ganska skönt.
Nog om fastan, igår var det Orsayran och jag var ut med Sofia och Patricia(som jag varit med de andra gångerna också förutom den första typ), kan ju säga att det hade varit roligare om det hade varit mer folk i ens egen ålder som man känt, det var bättre förr helt enkelt. Över till nästa sak; vad som händer idag vet jag inte, det jag vet en så länge är att jag ska ner till körskolan och fixa lite grejer. Ha en bra dag alla som orkat läst(duktiga ni är, ta bit godis eller annat gotteligott och njut!)(konstig jag är)!
Bildinfo: Bild 1(den högst upp) är från igår och bild 2(den gula) är från förra veckan då jag åkte till mora med Emelie och hade jätteroligt!! Varför egentligen lägga in två ego bilder på sig själv från olika tillfällen, som om utseendet har ändrats på så kort tid, konstigt, aja! Saksamma! hahaha!!

See yaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar