torsdag 26 juli 2012

Sweet dreams you're my shooting star.


Sådan tur jag har! Tänk att det inte var någon att prata med på körskolan idag heller! Vad är det för fel på folket där, skaffa mer personal!! Herregud, att du aldrig ska vara någon att prata med där som man kan ställa frågor till eller något! Skäms, eran service suger så jävla mycket! Jag ska dit imorgon igen, hoppas att det är någon där då -.-'! Nu släpper vi det, drog på träning sen på kvällen, skönt var det! :) Nu är jag trött och mina ögon slocknar snart. Dagen har varit bra(förutom körskole skiten) och hoppas att den bli lika bra imorgon också! Då ska jag och patte dra ner till Sofias jobb och utnyttja deras kaffemaskin! ihihihuhuhehehe! haha! åhh kaffemaskin kaffe är den enda kaffe som är godast, inget annat!! haha! :D Jag och patte hade tänk och köpa fika som tack att vi tar deras kaffe, haha! Nej nu ska jag nog gå och lägga mig, eller snart men ialf! Skriver nog imorgon ialf! Idag har jag varit duktig med bloggandet! Bilden är från weheartit.

Godnatt och sov sött alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar