måndag 16 juli 2012

Nice weekend!

Då har ännu en helg passerat. Denna helg har varit rätt bra faktiskt. I fredags kom Patte och Sofia hit och vi snacka och bara hade det allmänt trevligt. I Lördags drog vi till Våmhusfesten, det var inte så kul där men vi själva hade hur roligt som helst! Så vi drog till Mc Donalds, dom åt lite och sen vidare mot ljungbers där kvällen sedan slutade. I går gjorde jag inte så mycket, bara vilade och tog det lugnt. Idag blir ännu en vilodag. Mina älskade grejer har kom idag inte heller, åhhh! Jag längtar så otroligt mycket tills jag får dom! Vad denna vecka har att erbjuda återstår att se men förmodligen kommer det bli en bra helg i alla fall. Sen har jag märkt en sak, denna sommar kommer/är lika mycket regning och tråkig som sommaren 2009! Då var det också sånt här pissväder. Hoppas att det vänder sig och blir MERA F*CKING SOL!!!!!!!!!! fan! Om Sverige log där Spanien ligger nu hade Sverige varit ett jävligt bra land! Varmt och inga långa kalla vintrar. Nu orkar jag inte skriva mer och cred till den som läst allt. BRA JOBBAT! (y) Nu ska jag äta.
Bilderna är från lördags innan vi stack ut(den sista bilden bjuder jag på, fy vad jag ser ut, haha!). En sak till; jag lyckades locka mitt hår!!! :D så duktigt jag är! hihi! :D






See yaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar