lördag 1 augusti 2009

Borde börja träna!


Hejhallå!
Sitter här och tar de lungt och äter lite godis.
Inge bra att jag äter godis, blir fet då.
Vet att alla säger att jag är pinsmal men jag vet att jag inte är de.
Ialf så var jag ner till Mora Festivalen igår.
Var väl kul men de regna,
vilket sög!
Sen så måste jag börja träna, de ända jag jag är jag sitter inne hela dagarna och äter.
Blir bara fetare och fetare, funderar på att gå ut och springa lite,
vi får se.
Och ikväll händer de väl inge mycket, blir film kväll med
the family. :)
Men nu ska jag göra lite annat, ett inlägg senare kommer!


Vi synes!

3 kommentarer:

  1. Özge din mognounge :o
    du ÄR pinnsmal, du kan fan inte bli smalare :O
    så gerej nu :o <3

    SvaraRadera
  2. Ja Özge, ge dig för fan...
    Du är smal, du har en jättefin kropp!
    Så skärp dig, tänk på dom som verkligen är feta, dom lär ju känna sig som jättar när LILLA du säger att du är fet.. o:

    SvaraRadera