tisdag 18 augusti 2009

Yoga är faktiskt roligt! :)


Hejhallå!
Sitter här med Emelie och har kollat runt lite på internet.
De vi hittills har gjort är att ha brun utan sol i mitt ansikte, ha papiljotter i håret för att de ska bli lockigt och ätit och spelat kort och prata.
Så snart min lillebror har fixat min och Emelies säng så ska vi göra ett
Yogapass! :)
Första gången jag hörde vad Yoga var och så tyckte jag de verka jätte tråkigt, men i torsdags när Emelie sov över så gjorde vi ett Yogapass som skulle göra oss trötta, de var till för dom som hade sömn problem. :)
Och efter de Yogapasset så tycker jag att Yoga är jätte roligt! :D
Så de Ypga passet vi ska göra, gör så att vi blir friskare, gladare och mindre stressade! :)
Sen sover vi nog efter passet så GODNATT! :)




Vi synes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar