fredag 21 augusti 2009

Ledsen och bevsviken över min hy som har blivit förstörd! :(


Hejhallå!
Börjar bli trött, även fast jag inte känner mej trött (?).
Är så himla besviken på mej själv och är ledsen, har lust att gråta ut floder. :'''''''''(
Anledning : Jag har sen i ( ungerfär i mitten )
Oktober förra året haft hud probelm, innan Oktober så hade jag kanske en eller två finnar, men de var inget stort och gick bort snabbt, min hy var verkligen bra och fin då.
Som sagt, jag använde fondation en dag och sen på kvällen orka jag verkligen inte tvätta bort så jag sov med de, morgonen därpå hade min hy blivit förstörd, efter den dagen har jag kämpat sten hårt för att få min hy normal igen.
Och nu under sommaren hade den börjat hämtat upp sig och så, sen så använder jag den där j*vla brunkrämen precis innan skolan och sedan får jag sår
( läs ett inlägg från tidigare den här veckan ) såren blir som torra fläckar för jag får lov
att ha fondation för min hy är alldeles röd och nu idag när jag hade tvättat bort sminket så märker jag att jag har fått en massa finnar på kinderna, uppåt pannan.
Är så himla ledsen, allt jag kämpat för är helt bara borta! :(
Men som tur ialf har jag finn medel som är verkligen effektivt och sen har jag salva som läker sår och sedan ser till att de inte finns kvar ett sånt där brun fläck efter såret.
Så nu ska jag börja behandla mej med de och hoppas att de försvinner så snabbt som möjligt. :)
Oj, ett långt inlägg de här blev, men nu ska jag titta på tv och sen sova, så GODNATT alla! ;*




Vi synes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar