onsdag 19 augusti 2009

Brun som bara den! :'''''(

Hejhallåå!
Kom hem från Mora för ett tag sen.
Hitta lite grejer, som i de tidigare inlägget köpte jag de som stod där + två skjortor, ett brunt skärp, present till Emilia, inlägg till skorna och en jeans väst. :)
Men tyvärr så blev byxorna lite för små ( har blivit fetare -.-' ) så jag måste åka in imorrn igen efter skolan och byta sen så ska jag köpa en häl grejs så att mina pumps inte åker av mina fötter. :)
Sen så svider hela mitt ansikte också, anledningen är att Emelie sa att jag skulle testa brun - utan - sol, jag sa först nej, men sen så hon att de går bort med skrubb medel så jag gick med på de, sen imorse gick de ändå inte bort, så jag tog diskmedel och en disk svamp och tryckte jätte hårt mot ansiktet så att de skulle gå bort, de har gått bort de mesta men jag ser fortfarande ut som en neger! :'''(
Så nu är jag j*vligt sur!
Nu kommer de bilder på de jag har köpt! :)

























Ni får ha de så bra! :)



Vi synes!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar