onsdag 5 augusti 2009

Dricker bara mer och mer te x)

Hejhallå!
Vart att åka ner till campingen med
Patricia! :)
Kul, vi prata en massa och sen stötte vi på natta och så var vi med henne.
Sen gick vi till ner till Orsa och då åkte Patricia hem så jag och natta åkte vidare och då träffa jag Anii, Dalia Erika och Emma! :)
Prata en massa sen så åkte jag hem.
Ialf så på vägen hem köpte jag Ben&Jerrys, min smak fanns, Cookie dough.
Sen så har jag ätit och tittat på tv och nu sitter man här och ha ingen ork i armen.
Väldigt intressant att läsa va!?
Ska nog ta och dricka mitt te, vi hörs senare! :)



Vi synes!

2 kommentarer:

  1. var köpte du glassen med den smaken? :OOOOO<3

    SvaraRadera
  2. På statiol, dom har fyllt på med den smaken, kan ta slut snabbt så du får skynda dej! :DDD <33333333

    SvaraRadera