onsdag 5 augusti 2009

Hemma igen! :)


Hejhallå!
Då var man hemma från Mora.
De gick jättebra, fast de ända dålig som var att tv skulle komma tillbaks om ungefär
2 - 1,5 vecka.
Sen så pga av de långa tiden så tar vi min tv ur mitt rum och har den i vardagsrummet.
Så nu har jag ingen tv i mitt rum och
de suger! :(
Jag vet att vissa kanske tänker '' men hallå? de är bara en tv, de är inte så farligt '' men jag måste verkligen ha en tv i mitt rum, kanske låter sjukt men jag måste! :)
Men aja, så nu får jag klara mej utan ett,
lycka till till mej! :))
Nu ska jag ialf inte skriva om min tv mer,
hahaha, nejnej! ;D
Nu ska jag nämligen ta och dricka te, sen kanske de blir att vara med Mattiz senare,
vi får se! ;)
Sen en sak till är att jag är väldigt glad idag, vet inte varför och sen så börjar solen komma fram, ialf lite! :DD
Ha de bar tills dess gott folk! :)



Vi synes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar