tisdag 18 augusti 2009

Härlig dag igår! ;D


Hejhallå!
Då är man hemma från en underbar kväll/halv dag får igår och idag. :)
Eller jag kom hem vid 1 men sak samma.
Kanske inte många som fatta nu men whatever. ;)
Sov hos Anii men DH - ligan sen var becca med ett tag också. :)
Fyfan vad kul, kunna inte blir bättre nu innan skolan börjar, jag älskar er! :D
Sen nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, planera lite, men vad?
Jajaja, jag är konstig men aja.
Ikväll kommer Emelie hit och sover över ialf, ska testa nått som heter papiljoter eller nå.
Ska kanske locka håret på klassfotot så ska se hur de blir! :)
Men nu ska jag göra nått annat.
Ni får ha de så bra! :)


Vi synes!

1 kommentar:

  1. Tack för en underbar kväll/natt/dag :)
    Gaaalet skönt att få vara med er igen! <3
    jag älskar er <3

    SvaraRadera