lördag 1 augusti 2009

Mini träningspass! :)


Hejhallå!
Blev att jag var ut och sprang idag. :)
Skulle handla marränger till glassen vi har hemma och tänkte jag att jag kunna springa dit,
I'm smart! ;)
Eller springa och springa, jag jogga snabbt.

Men de vart inte allt, 60- situps, 20 arm hävningar och 22 min på tränings cykeln.
Har fått väligt sålig kondis dessutom, när jag hade sprungit 10 - 15 m blev jag väldigt trött.
Urrsh, väligt dåligt, men de kan bero på att jag inte tränat på ett tag och sen att jag har astma och glömde att ta min medicin innan.
Men nu är de gjort och jag är glad! :)
Förut när jag tränade brukade jag på helgerna ibland göra 50 - situps och 20 arm hävningar men sen så sluta jag helt, bara sådär.
Men nu är jag back on track! Får hoppas de ialf, hahah! ;D
Om jag gör 60 - situps och 20 armhävningar ( tränings cykeln ibland ) varje dag nu under sommarlovet ( får se hur de blir när skolan börjar ) så kanske jag kommer i form och inte får dålig kondis längre,
för de vill jag då verkligen inte ha!
Men nu ska jag hitta på nåt annat att göra, blir ett inlägg senare,
måste bättra mej på att blogga!


Vi synes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar