tisdag 25 augusti 2009

Vara med i tidningen!? ;)


Hejhallå!

Är ni glada? Guess what!? :o
Jag är, känner mej så glad, vet inte varför. :)
Idag blev de väldigt många skatt i skolan, herregud, haha. Men som dom säger '' ett gott skratt förlänger livet '' ;)
Satte även upp tält i skolan idag för att visa att vi kan klara av de.
Jaa, vad ska man säga, de tog säkert 20 min eller nå, gjorde fel och fick börja om. xD
Dessutom blev de en intervju för en tidning idag också.
Jag, Emilia, Emelie och Patricia ska vara med i MoraTidningen! :)
Sen så när dom knäppte kort så skratta jag lite så, jaa undra hur kortet kommer bli.
Aja, men nu ska jag sova, måste få sova tillräckligt, annars blir de bara trött och tråkiga dagar i skolan och de vill jag inte! :)
Så ni får ha de så bra, GODNATT!




Vi synes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar